Betingelser

Disse vilkår og betingelser er gældende for køb af varer på www.crascph.dk til levering i Danmark og globalt.

Bestilling og betaling

www.crascph.dk har åbent døgnet rundt - alle ugens dage. Det kan ske, at vi lukker butikken med henblik på vedligeholdelse. Du kan kun foretage køb, når butikken er åben og tilgængelig.

 

For at handle på www.crascph.dk skal du være fyldt 18 år og have et gyldigt kreditkort, som vi accepterer. Hvis du endnu ikke er 18 år gammel, kan du stadig købe ting, hvis du har fået din værges samtykke eller på anden måde har juridisk ret til at indgå købet.

 

Du vælger de varer, du ønsker at købe og lægger dem i "kurven". Du kan redigere indholdet af kurven helt frem til bestillingstidspunktet og du kan løbende kontrollere indholdet og prisen på varerne. Eventuelle ekstra betalinger, såsom forsendelses- eller dankortgebyrer, vil først blive beregnet lige inden, du er klar til at betale.

 

Når du er klar til at bestille, klikker du på "gå til betaling", hvor du indtaster dit navn, adresse, e-mail, telefonnummer, betalingsmetode og vælger leveringsmetode. Du kan ændre indholdet af indkøbsvognen helt frem til, du bekræfter dit køb ved at klikke på knappen "Bestil og betal".

 

Købesummen bliver hævet fra din konto, når produktet/produkterne afsendes.

 

Alle ordre til Storbritannien skal være på et beløb over 175€ og vi forbeholder os retten til at annullere alle ordre under 175€.

 

Betalingsmetoder

På www.crascph.dk kan du betale med følgende kreditkort:

  • VISA/Dankort
  • VISA
  • VISA Electron
  • Maestro
  • MasterCard
  • MasterCard Debet
  • JCB

Vi betaler kreditkortgebyret på alle onlineordrer.

Vi accepterer også betaling via MobilePay.

Kvittering for modtagelse af ordre og ordrebekræftelse

Når du bestiller en vare hos os, vil du modtage en bekræftelse (bestillingsbekræftelse) på modtagelse af din ordre. Ordren er dog først bindende, når du har modtaget en ordrebekræftelse fra os.

Forsendelsesbetingelser

Vi sender alle pakker med GLS. Vi bruger forsikret pakkeservice, og du modtager et Track & Trace-nummer, når vi sender din ordre.

FRI FRAGT PÅ ALLE ORDRER TIL DANMARK

FRI FRAGT PÅ ALLE ORDRER OVER 139€ INDENFOR EU

INTERNATIONALE FORSENDELSER

BEMÆRK! At leveringstiden på forsendelser udenfor EU forlænges af eksport- og toldprocedurer. Transittiden kan således forventes at være på mellem 7 til 14 arbejdsdage.

Vi sender alle pakker med GLS eller UPS. Vi bruger forsikret pakkeservice, og du modtager et Track & Trace-nummer, når vi sender din ordre.

Forsendelsesomkostninger beregnes ved udtjekning.

IMPORTGEBYRER

Vi dækker ikke importgebyrer o.lign. ved forsendelser udenfor EU.

BEMÆRK: Vi forbeholder os ret til at annullere en ordre, hvis fragtomkostningerne til fjerntliggende områder overstiger et vist beløb.

14 dages returret

Når du handler online på www.crascph.dk, har du 14 dages fortrydelsesret på dit køb. Nogle varer er ikke omfattet af denne ret og vil blive vist i bestillingsprocessen. Retten gælder fra den dag, du modtager varerne. Udløber perioden på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den følgende mandag. I tilfælde af flere varer, der er bestilt i én ordre, men leveret separat, eller et produkt, der kommer i flere forsendelser, er perioden fra modtagelsen af den sidste vare.

Returadresse

Hvis du fortryder dit køb, skal varerne returneres til:

Textile Logistics

Thrigesvej 27

7430 Ikast

Danmark

Når du returnerer varer, skal du sørge for at pakke dem sikkert ind. Du har ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Sørg derfor for at beholde kvitteringen og sporingsnummeret. Vedlæg gerne en udfyldt returseddel i din pakke. Vi refunderer ikke returomkostninger/fragt.

OBS!!! Pakken skal sendes direkte til returadressen. Vi kan desværre ikke tilbyde at afhente pakker i pakkeshops, på posthus eller lignende.

Returlabel

Køber du din label gennem webshoppen, fremsendes denne på mail fra webshipper.io og skal printes ud.

BEMÆRK VENLIGST, at vi kun tilbyder returlabels til returnering af pakker indenfor Danmark. 

Dokumentation for dit køb og returformular

Du må meget gerne vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation i din returnering og/eller en udfyldt returformular. Det vil gøre det lettere at finde frem til den rette ordre og sørge for en hurtig behandling.

Refundering

Når vi modtager varerne, tjekker vi dem, og du får udbetalt det beløb, du har betalt til os ved købet. Beløbet overføres altid til samme betalingsmåde, som du betalte for købet. Har du f.eks. betalt med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du brugte til købet. Vi håndterer alle returneringer så hurtigt som muligt og altid inden for 7 dage.

 

BEMÆRK: Du kan miste dit købsbeløb helt eller delvist. Det sker, hvis produktet er forringet, fordi:

  • Du har faktisk taget varerne i brug
  • De er blevet beskadiget, mens du var ansvarlig for dem
  • Du har håndteret varerne på anden måde end nødvendigt for at kunne fastslå arten, egenskaberne og den måde, de fungerer på
  • Du har ikke fulgt begrænsningerne i fortrydelsesretten som følge af forsegling, produkttype osv.

Reklamationer - hvis der er noget galt med produktet

Dit køb er omfattet af købeloven, herunder mangler ved varen. Det betyder, at du som forbruger har 24 måneders garanti på, at du enten kan få et defekt produkt repareret eller erstattet, få pengene refunderet eller reduktion i pris afhængigt af den konkrete situation. Det er naturligvis et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke skyldes forkert brug af produktet eller anden skadevoldende adfærd. I januar 2016 blev der vedtaget en ny lovgivning i forbindelse med forbrugerklageloven. Vi vil altid foreslå, at vi kontaktes og eventuelle klager løses. Men hvis der er en tvist, vi ikke kan løse, henviser vi til EU-kommissionens hjemmeside - Online Dispute Resolution > http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Når du returnerer varen, bedes du samtidig angive så detaljeret som muligt, hvad problemet er. Brug venligst vores klage-/returformular. Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling og minimerer behandlingstiden for reklamationer.

Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostninger

Hvis reklamationen er berettiget, refunderer vi dine rimelige forsendelsesomkostninger for at sende produktet tilbage til os. I modsat fald skal du afholde alle transportomkostninger, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelsen. Husk, at produktet altid skal være godt emballeret, og du skal få en kvittering for afsendelsen. Du har ansvaret for pakken/varerne frem til vores modtagelse. Så behold venligst postkvitteringen og trackingnummeret.

 

Bemærk: Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

 

WWW.CRASCPH.COM EJES OG DRIVES AF CRAS

CVR-nr. 40 18 96 96